Претапициран волан

Претапициране на волан - кога наистина е време за това ?

Не всеки автомобил се нуждае от претапициране на волан. Голяма част от воланите са облицовани със синтетика, но ако вие сте от хората, които имат кожен волан в автомобила си, продължете да четете статията.

Воланът винаги трябва да бъде чист и да изглежда добре. Колкото са важни зъбите за усмивката на човека, толкова е важна и красотата на автомобила за преживяването на возещите се. Макар и да е подложен на огромна амортизация от постоянното триене и температурни амплитуди, воланът може винаги да изглежда отлично, без рискът от приплъзване, какъвто може да се получи, ако използвате най-обикновени мокри кърпички, за да го поддържате – не правете това никога. Сами съзнавате, че не миете зъбите си с препарата, с който миете ръцете си? Така е и с кожения волан. Поддръжката и комфорта се постигат със специализирана автокозметика.

Усмивката е важна за човека, колкото е и важен волана за автомобила

Но да се върнем на темата за претапициране на волан. До колко трябва да е амортизиран един кожен волан, за да се претапицира и каква е добрата алтернатива?

Ако повърхностният слой на волана е нарушен, следва послойно изтриване, докато се достигне до основата на естествената кожа. Не се ли вземат съответните мерки по нейното възстановяване, настъпва по – дълбоко увреждане и пробиване на основата, респективно разкъсване на кожения волан. Важно е да отбележим, че леки дефекти от рода на 2 до 3 см. са напълно поправими и не налагат претапициране на волана.

Затвяряне на дефект с филър

Не забравяйте, че няма по-добро решение от оригиналния кожен волан, затова Ви препоръчваме да го поддържате и ако вече има захабяване да го възстановите, а не да го претапицирате. Възстановяването на волана е лесен и бърз процес с готовите комплекти на Автореновация. Изпитаните с години продукти са доказано ефективни, става лесно и с дълготраен ефект – потвърдено от над 10 000 клиента.

Ако не вземете навреме мерки за възстановяване на волана и той вече е сериозно увреден в дълбочина и със значителни накъсвания, то претапицирането на волана става неизбежно. Увреждането на подлежащата полиуретанова подложка под кожата налага претапициране и подмяна с нова кожа. Ако стигнете до това, то не правете грешката да използвате изкуствена кожа. Претапицирайте волана си с естествена кожа и занапред го поддържайте, както и всички останали кожени елементи във вашия салон.

Показва кога е необходимо претапициране на волан

Разксъването на съединяващия шеф е пагубно

Другата причина, поради която е нужно да се подмени кожата с нова е в случаите на нарушения в съединяващия шев. Това се получава при механичното разкъсване по някаква причина на шева и по-често при изгаряне на конеца от слънцето.

Положете усилия за да избегнете претапициране на волан!

След претапицирането ще има няколко важни неща, които няма как да бъдат възстановени:

– Воланът никога няма да има оригиналния си автентичен вид.
– Колкото и добър да е тапицерът, той не би могъл да пресъздаде оригиналните шев и кройка.
– Подборът на кожата като цвят, структура и дебелина също е различен. Така воланът със сигурност ще загуби оригиналния си вид.

Има ли смисъл от всичко това при положение, че има по-добра алтернатива?

Можете да възстановите изтритата кожа на волана си с подходящите специализирани продукти създадени за това, като ще постигнете дълготраен ефект с голяма износоустройчивост. Няма да промените неговата дебелина и кройка. Може да запазите оригиналния цвят и всичко това се постига бързо, лесно и на добра цена.
Едно претапициране с естествена кожа от тапицер, разбиращ от работа си, е на стойност 3-4 пъти по-висока от тази на един комплект за възстановяване, а животът на волана след възстановяване, със сигурност е не по-малко дълъг от живота на претапицирания такъв.

При претапициране на волан ще се лишите от автомобила си за 2 или повече дни, докато при възстановяването, ще се справите сами за до 2 часа в удобно за вас време!

Изгледайте видеото, за да се запознаете с процедурата по възстановяване.

Наистина е лесно и гарантирано ефективно. Финишният слой е толкова здрав, че едва ли ще усетите износване в следващите 50 000 километра. Разбира се, всичко зависи от степента на амортизация, излагането на пряка слънчева светлина в силно горещите дни и др. При всички случаи – оригиналният волан си заслужава да бъде поддържан и да изглежда като нов.

Подходящи продукти за възстановяване

Може би ще харесате също!